Dag 4

13 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Door internet verbinding even niet mijn reis kunnen bijhouden. Maar korte samenvatting van de afgelopen dagen. Vanuit washington naar philadelpia gegaan. Philadelphia ben ik meegelopen met een herstel specialist in het noorden van philadelpia. Enorm arme buurt, veel daklozen en verslaving, armoede vreselijk om te zien. Ondanks dat deze instelling maar weinig geld van de regering krijgt zijn ze enorm gespecialiseerd. Een team dat gedraaid word door enkel ervaringsdedkundige op ieder gebeid. In de middag heb ik aan een groep daklozen in de opvang de wrap gegeven. Gisteren zijn wij vanuit philadelphia naar New York gereden. En nu in het wellington hotel. Gisteravond  een bijeenkomst gehad in brooklyn in de bubble. Mensen vertellen daar hun herstelverhaal. Het meest wat mij geraakt heeft is herionimo, deze man komt van ver, zijn slogan is recovery is voor iedereen mogelijk. Altijd hoop houden hoe erg de situatie ook is. Vandaag weer in druk programma in New York, wow wat een stad! Ik ga naar een opvang van de salvator army en vanmiddag naar de bronx.